اس ام اس جدید
نوشته شده توسط : اسحاق

استخفرالله يک دوســــ ــت دختر هم نداريم مثل زن بن لادن پيش مرگمون بشه !!
يه عمر رفتيم سينما آخر نفهميديم دسته هاي صندليش ماله خودمونه يا بغل دستيم
فارسي را پاس بداريم
زين پس به جاي واژه غريب موبايل بگوييم:آلت تماسولي!
چکيده همه احکام توضيح المسائل :
اگر طوري باشد که خوشت بيايد ! حرام است !!!
بعداز کشته شدن بن لادن ، گروه القاعده اعلام کرد ديگر خونريزي نخواهد کرد و نام خود را به اليائسه تغيير داد
ميزان آرايش کيت مدلتون (عروس سلطنتي) چقدر بود؟
1-غليظ و با صرفه
?-دست صورتشو تميز شسته بود
3-بيشتر از عروسهاي ايراني؟
?-کمتر از دختراني که ميخوان برن سر کوچه کارت شارژ بخرن
حديث ????: مسلمان نيست کسي که روي مودم وايرلسش پسوورد مي‌گذارد و همسايه‌اش شب بدون اينترنت مي‌خوابد
- خيلي فرمانده دلسوزي بود. همش به فکر بچه‌ها بود.. حتي چند سال پيش يه اردو گذاشته بود چند تا از بچه‌ها رو برد نيويورک، گف مي‌خوام برج‌هاي دوقلو رو نشونتون بدم. انقد به فکر بود.
گفتگو با همرزمان شهيد – بيست و سي ِ شبکه القاعده
گلچين روزگار عجب خوش سليقه است !
ميچيند آن گلي که به عالم نمونه است!
هيئت محبان بن‌لادن !!!
يک عدد نان سنگک، از دوره‌ي دويست توماني، در فريزر مانده،

کاملاسالم، بدون کپک، به بالاترين پيشنهاد فروخته مي‌شود.
قيمت پايه ??? تومان !
امسال سال عجيبيه :
? رقم آخر سال تولدت رو ، با سن خودت جمع کن ، ميشه ?? !
اين جريان عجيب هر ??? سال يک بار اتفاق ميافته
به غضنفر ميگن خدا رو ميشناسي ؟
ميگه وقتي رفت و آمد نباشه از کجا بشناسم !؟
شاباش چيست ؟
حرکتي است محترمانه براي وحشي کردن شخص در حال رقص !!!
يارو کفه دستش ميخاره ميگه پول داره مياد، گوشش ميخاره ميگه دارن پشتم حرف ميزنن، کفه پاش ميخاره ميگه پول داره ميره، کثيفي بابا جون کثيفي، برو حموم !
سربازي واسه پسرا مثه حاملگي واسه زناست.
هر دو ظاهرتو خراب مي کنه و هر کي ميبيندمون ميپرسه چند ماهته؟
غضنفر به بچه هاش ميگه وقتي رفتم پرينت آب رو گرفتم مي فهمم کدومتون بيشتر رفته دستشويي
وقتي با خدا گل يا پوچ بازي ميکني، نترس!
تو برنده اي، چون خدا هميشه دو دستش پُره . . .
من منتظرت شدم ولي در نزدي / بر زخم دلم گل معطر نزدي
گفتي که اگر شود مي آيم اما / مرد اين دل و آخرش به او سر نزدي
دلتنگي چيست ؟ يادگاري از آنان که دوستشان داريم و از ما دورند!
چشمانت زمين محبت بودند و من جاذبه اش را وقتي سيب درخت دلم افتاد فهميدم . . .
خوشتر از قالي کرمان غزلي ساخته ام
نخ به نخ زير قدمهاي تو انداخته ام . . .
در تمناي نگاهت بي قرارم تا بيايي / من ظهور لحظه ها را مي شمارم تا بيايي
خاک لايق نيست تا به رويش پا گذاري / در مسيرت جان فشانم گل بکارم تا بيايي
گلي از شاخه اگر مي چينيم ، برگ برگش نکنيم و به بادش ندهيم
لااقل لاي کتاب دلمان بگذاريم و شبي چند از آن را هي بخوانيم
و ببوسيم و معطر بشويم ، شايد از باغچه ي کوچک انديشه يمان گل رويد . . .
ناز کمتر کن که من اهل تمنا نيستم / زنده با عشقم ، اسر سود و سودا نيستم
عاشق ديوانه اي بودم که بر دريا زدم / رهرو گمگشته اي هستم که بينا نيستم . . .
عجب موجود سخت جاني ست دل !
هزار بار تنگ ميشود ، ميشکند ، ميسوزد ، ميميرد و باز هم برايت ميتپد!
فکر نکن توي دنيا تنهايي!
بلکه فکر کن يه تنها هست که تو براش يه دنيايي
با سلام
اگر در صحت و سلامت به سر مي بريد
 لطفا به اين شماره پيامک خالي بفرستيد.
سر شماري جوجه آخر پاييز
زمستون  از ره رسيد.. سردت شد خبرم کن تا بيام واست بسوزم رفيق.
اجازه...
ماخيلي شمارو دوست داريم
من دلم به حال دخترکاني ميسوزد که با گران شدن بنزين گوشه خيابان ميمانند
سخن حکيمانه از غضنفر
زندگي مثل آمپول تو باسن ميمونه هر چي سفت تر بگيري بيشتر درد مي گيره .
شل کن عزيزم
يارو تو اتوبوس کبريت ميخواسته به بغلي ميگه
اسمت چيه ؟
يوسف. به به،
شغلت چيه ؟ - زنبوردار به به،
کجا ميري؟ -اهواز عجب جايي،
کبريت داري؟ -نه…..
نه و نکمه، با اون اسمت، پدر.سگ پشه باز، تو اين گرما سگ ميره اهواز که تو ميرى
اگر دختري در  ثريا هم باشد، مرداني از سرزمين پارس براي او بوق خواهند زد
به چـــــ .ــيزم يعني چي؟  عکس العمل کاملا منطقي ايراني ها در هنگام نا اميدي
بزرگترين گناه؟ شوهر نداشتن
بزرگترين تفريح ؟ شوهر سرکار گذاشتن
بزرگترين جهاد؟ شوهر کشتن
بزرگترين کار؟ شوهر تربيت کردن
بزرگترين شگفتي؟ شوهرعاقل ديدن
بزرگترين آرزو؟  داشتن مردي به اسم شوهر
نامزد غضنفر:اينقدر مى خوامت که دوست دارم تو بغلت بميرم
غضنفر: تو رو بخدا برو بغل ننـــت بمير واسه ما مشکل درست نکن!
زمستان آمد و من بي هوا چاييديم
سرما که به عمر خود نديدم ،ديديم
يارانه وصول شد وليکن امروز
يک قبض رسيد و زير آن زاييديم
 

 




:: موضوعات مرتبط: جک , اس ام اس , ,
:: بازدید از این مطلب : 1046
|
امتیاز مطلب : 100
|
تعداد امتیازدهندگان : 24
|
مجموع امتیاز : 24
تاریخ انتشار : جمعه 27 آبان 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: